Nära döden upplevelse - check

Igår så skulle jag kolla på när min kusin skulle köra rally, först på vaksala torg där de typ visa upp sig (kan inte så mycket om rally). Men iaf... När jag går över ett övergångsställe vänder en rallybil om och kommer i full fart mot mig. Som tur var fungerade bromsarna, tur det. Annars kanske jag inte skulle ha suttit här just nu. Bilen var ca. 30 cm ifrån mig. Det roliga är att jag vet precis vilken det var som körde eftersom jag kommer ihåg numret på rallybilen.

Har iaf varit och kollat på rally idag med. Det går ganska så bra för min kusse just nu iaf! Han ligger 7a, hoppas han inte kör av bara! Ska ut och kolla på en till sträcka nu, ni får ha det bäst!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx