Länge sedan...

Hallå där! Det var ett tag sen jag skrev ett inlägg här på bloggen. Men jag mår väl helt okej! Lite smått deppig bara men det går nog över snart hoppas jag. Är så trött och fryser hela tiden! Men snart är våren här iaf!

I helgen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Kollade på gamla bilder och herre min skapare vad jag längtar tillbaka! Önskar bara att man kunde spola tillbaka tiden! Och ni vill inte veta hur mycket jag har förändrats från den tiden! Har tom förändrats ganska mycket från balen. Kan lägga upp lite bilder när jag sitter vid andra datan (min bror sitter där nu). 

Aja, har inte så mycket planer i veckan, ska på bio och käka på restaurang på fredag med Hilda och Madde. Sen kanske jag ska träffa SAKNADE Victoria någon gång i veckan! Får hoppas iaf! Var år och dar sen! 
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx