You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of. You will never live if you are looking for the meaning of life

Hallå där!
Jag har nyss sett på idol och laddat magen med chips så jag klarar mig under vintern!
Den som är bäst i idol är nog Moa, älskar hennes röst! Hon får banne mig inte åka ut nu! Om hon gör det hugger jag nog av mig foten! Nej... Kanske inte riktigt, men nästan iaf!
Jag måste bara få berätta hur underbart fina vänner jag har! Det är såna vänner som man alltid har drömt om och jag kan nästan inte fatta att jag har fått dem! Ni mina små sötsaker är bland de finaste som existerar på denna jord! Älskar er något så grovt!
Vi har ingen bild på oss alla tsm men det får vi ta och fixa nästa helg!
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx