A mother holds your hand for a short time but holds your heart forever

Tjenamoors!
Var nyss nere och mummsade i mig en kladdkakemuffins! Hehe...
Och nu blev jag nyss rädd! Det är någon som plingar/knackar på dörren! Vi bor ju på landet, inga hittar hit! :O Men men, bara personen inte bryter sig in genom dörren är jag trygg!

Nej men idag så har jag som jag sa tidigare gått ut och sprungit. Sen så har jag ridit och slappat... Inte så mycket :) Men men, ska snart börja packa väskan så att jag kan komma iväg till Anneli någon gång! LÄNGTAR TILL STORSTADEN!

HAHAHAHA nu fick jag reda på att det var mina grannar som gick bus eller godis! Hahahhaa jag trodde att min sista tid var kommen! Fyfyyy!
Ja, det ser ju inte ut såhär längre... Snart äre vinter ----> SNOWBOARD!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx