trött bruuuud

Hallå! Just nu sitter jag i sängen och sover. Är helt slut efter den långa dagen i Stockholm med Lovisa, Jessica och Anneli. Det blev inte så mycket shopping men fick med mig 3 tröjor hem (dem på bilderna).

Och ja... Det suger att vara allergisk mot nötter! Kunde inte fika på något fik så fick ta med mig en torr bulle från pressbyrån medans tjejorna fick äta en stor chokladmuffins men chokladkräm och vaniljglass. Men jaja, sånt är livet... Är ganska så van. Men om jag skulle få en önskan skulle den vara att min nötallergi försvann. Skulle ha varit guld att käka precis vad man vill utan att kolla på precis ALLT man äter. Det skulle vara min högsta önskan! Det är ju nötter i allt nu för tiden och om det inte är det så är det såklart spår av... Men men ska inte klaga, det kunde ha varit värre!

Kommer att ladda upp bilder från dagen senare när jag har hört med mina vänner om vilka jag får lägga ut :)
Sen så köpte jag också en till tröja. Ett spetslinne i puderrosa med knappar i bak, gölligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx