Tacos

Halloj! Jag måste bara säga att den här bloggen kommer att bli grym! Grymma tjejer -> grym blogg! Kan inte bli så mycket bättre!
Jag kom iaf nyss in från att ha tagit en ridtur med pollen min! Det blev bara lite slaffsridning för imorgon bitti blir det hårdträning. Ska nämligen fara iväg till Bälinge på hoppträning. Vi få hoppas att det går bra! Jag vet att ni kanske misstolkade det jag skrev men jag kan säga att jag hade kläder på mig så det är lugnt!
Btw så sitter jag just nu i min säng och myser i väntan på att få lassa i mig massa tacos.
Ha det bäst!
Sen så har vi också ett problem... Det går inte att göra stycken när man skriver (eller jag kan iaf inte göra det), är det någon som är duktig och vet hur man gör som kan fixa det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx