Seg !

Tjenare allihopa! :)
Nu sitter jag här hemma igen efter en galen kväll igår och en natt hos min fina pojkvän! 
Kan ju faktiskt ta och berätta lite om gårdagen.. först så åkte jag då in och mötte upp Jim, Fredrik, Douglas, Jill och Emma sen åkte vi vidare till Indy där det vart lite partaj! Gud så vi dansade och hade kul alltså, haha.. satte på "vart jag mig i världen vänder" kanske 5-6 gånger och bara dansade och sjöng! Och träffade underbara människor som man inte träffar allt för ofta längre! 

jaja, och idag vet jag dock inte vad som händer.. ska förmodligen åka och käka med min familj och kanske Hampus hos några vänner till familjen!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx