Krossa alla fönster, slå in hans dörr, låt honom få veta att inget är som förr.

Halllu!
Haha idag har jag varit super aggressiv och uppkäftig mot allt som rör sig (ber om ursäkt för det).. Men jag har väl mina anledningar! Förövrigt har väl dagen varit bra! Åkte in med familjen till stan och shoppade lite, fyndade en vinterjacka på Cubus för 400 kr, inte så tokigt det va? Halva priset liksom! Sen var vi ju på bio, Paranormal activity 3.. Sket ju fööfan ner mig i stolen, helvete!
Ikväll blir det väl antagligen en lugn lördagskväll... usch.. hoppas att det händer någonting i alla fall? Bara ett roligt sms eller samtal skulle göra susen!
/pussssen på munnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx