Don't say that you want me, unless you mean it.

Haaaaajjjjjj!!
Satan vad med godis jag klämmt i mig nu alltså, köpte lösgodis för 80 kr och choklad att dela med en vän.. Plus att hon köpte glass, fruktsallad och läsk, mums! Men att komma hem och få mammas köttfärssås och spagetti slår allt, i alla fall om man inte ätit på 2 dagar!
Ikväll får vi se om man kanske ska träffa några brudar, hoppas på det för dom är sjukt saknade!
Satan vilken huvudvärk  jag har.. Om man tänker alla människor i hela Europa, den som har mest ont i huvudet där, kanske hälften så ont har jag? Äh vad vet jag..
Åh fick nyss ett sms där det stod att vi skulle träffas, YES!!!!!
Här kommer snygg-seriösa bilder
Just go for it, while you still can!
Pusssssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx