D E B U T

Neeaj men tjafan! 
Nu tänkte jag skriva mitt allra första inlägg på denna otrolig fräna bloggen, som jag och mina absolut finaste frisörkåmpisar har :D
Igår hade jag mentorssamtal, och det gick väl bra. Blev lite förvånad att jag låg så pass bra till i alla ämnen som jag gjorde, men det är ju bara nice. Efter det gick jag och malin på stan ett tag, shoppade lite och käkade på donken - standard!

mallan hängde sedan med mig hem och jag färgade mitt hår och sen drog vi oss till indy där det var lite festligheter.
Nu sitter jag hemma och väntar på käk (schnitzlar och något, FETT GOTT)
ikväll ska jag bara ta det lugnt, spela lite temple run och slå lite high score!!
lite bilder från igår..
/ joline aka awesomedude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx