all this bullshit have made me strong, motherfucker

Godmorgon, godmorgon!
En liten förvirrad själ som i skrivande stund ligger i sängen och lyssnar på asgrym musik.
Anledningen till varför jag är förvirrad är för att när jag vaknade (av att min ooooooooooooooootroligt söta lillebror spelar guitar hero, sånna där trummor, så det låter utav bara helvete-.-) så kollade jag klockan på min iPod, så stod det 10:*nånting*, men så kollar jag på mobilen så ba 11:*nånting*, så jag ba "WTF? vad fan är klockan då????"
Men sen så vaknade mina lite smartare hjärnceller och jag kom på att det är ju vintertid nu, och då kom jag fram till att klockan var 10:*nånting* (Y)
Idag blir det en slappardag, igen. Pappa och syskonen ska till farmor, men tror fan inte att jag orkar följa med (ja, jag är sjukt lat) sen så måste jag städa mitt rum också, rena rama katastrofen... 




So i pick the world up and ima drop it on you fucking head!

/jopplani



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx