Aggresiv kvinna

Hej jag heter Victoria och jag är arg!
Det är nämligen så att jag, bara jag, bara jag på hela jordklotet, bara JAG i hela universum inte kan göra stycken i mina blogginlägg! Jag är just nu en väldigt aggresiv kvinna som ska försöka att inte koka över och slå in knytnävarna i väggen. TOKLACK har jag just nu! Så om det är någon som vet vad jag gör för fel... HÖR AV ER! :)
(tihihihiih inte riktigt så lack är jag...)
Men btw så bakade ju jag och min fina mor bröd. Kan säga er att det var nog det godaste brödet jag har ätit! Tänk er nybakat bröd med smält smör och ett glas blandningssaft till det! HUR GOTT ÄR INTE DET? :DDD Thihi jag kan bertätta det det var raktigt mummmmsigt! :D
Här har ni en av fyra av mina små älsklingar:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx