varför vara normal när man kan vara sig själv?

Sitter i skrivandestund på huk på mitt skrivbord. Japp, skrivbordet... har datorn på byrån som står bredvid. Haha, jag är inte riktigt som alla andra barn, det är en sak som är säkert!
-
Snackade med hilda på skype nyss, dock dissade hon mig för Robinson, men det kan jag faktiskt leva med!
Vi är så söta, Licious och jag... vi började snacka och ta kort åt varandra på hur vi satt och om hur stökigt vi hade, så båda börjar städa sina byråer, vilket bara var bra, för det har jag vela gjort ett bra tag nu, har dock inte haft orken, men nu så!
-
Men nu ska jag ta mig en dusch, sen packa lite smått iför morgondagen. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!
OCH GLÖM INTE BORT ATT STÄLLA LITE FRÅGOR I VÅRAN FRÅGESTUND!!!!!! inlägget hittar ni --> HÄR <--
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx