Thun´s

Tjenamooooors!
Just nu så sitter jag och kollar på tv (kalla fakta). Det handlar om barn som har råkat ut för skador på dagis. Ett barn hade till och med råkat hängt sig. Usch! Det är ju hämskt!

Idag så har iaf jag, mamma och min bror Lucas varit på Thuns och handlat lite. Det fanns inte så mycket men fick med mig ett läppsyl, ett par trosor, ett gäng toffsar, choklaaad (loop marabou), deo... Ja alltså typ ingening! Lite tråkigt men men, plånboken blev iaf glad! Då har vi råd med att köpa annat tihihihi!
Hahaha en lite skojjjig sak var att det var en som kom fram till min bror och frågade om han jobbade där! Hahahah pöjken är ju bara 14 år! Hahahhaa!

Nej nu ska jag nog ta och tvätta bort mascaran och borsta tänderna för att sedan krypa ner i sängen! Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Michelle

vilken fin bild:)

2011-11-03 @ 09:35:20
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx