stressad chey

Godkväll damer och herrar!
sitter nyduschad slarvigt, fult, äckligt sminkad och har asbrottom. Kom hem från olander vid halv fyra då vare bara pang bom in i duschen för ikväll ska jag iväg till uppsala till *hemlig* ;) whoopwhoop!
egentligen var det meningen att jag skulle ta en buss som går... NU! men det ser ni ju själva att jag inte hinner det. Får tigga om skjuts till rimbo. Livet på landet är inte alltid så lätt...

-
Gårdagen/kvällen var askalas (bortsett från vissa saker... men sånt tar vi inte här) Hade det skitkul med mina bästa bröder. Hilda har redan lagt upp några bilder, men det kommer antagligen flera när malin fixat in sina på datorn.
-
Nu ska jag fortsätta fixa mig lite... Bjuder några random bilder så länge
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx