Skin, skin som den sol du är. Låt hela världen se ditt vackra leende!

Hoooola!
Ett tag sen man skrev känns det som? Haha känner mig som ett badass... Men jag har faktiskt inte haft så mycket att berätta, bara ganska så negativa saker och man vill väl inte sprida dålig stämning eller? Ne ne! Haha men en sak kan jag dela, jag är så sjukt jävla sämst!! Köpte en ny tröja i fredags på Vero Moda, det var rea och allt, kostade bara 130 kr. Jaha och det första man gör är att glömma den på busstationen, yess! Så det blir väl att gå och hämta den på måndag.. Duktig tjej va?
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men är sinnessjukt sugen på att hitta på nåt utöver det vanliga!
Sitter och hoppas att något lagom spontant ska dyka upp, så man kan ta sig en liten roadtripp. Är faktiskt sugen på att åka till Sala och träffa några gamla vänner? Men vi får se hur det blir med den saken.. En sak är säker, det här ska då inte bli någon hemmakväll, hell no!
Jag är gossugen, måttttte gosa snart!!
Puss på er godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx