Rubriksbrist

Godkväller! 

Sitter här i soffan och inväntar hockeymatch med tomas och melvin efter att ha precis tryckt i oss pizza, gillas!
Hahah det är någonting med mig och mornar.. Imorse försov jag mig en timme typ och när jag väl kom upp var jag hur sur som helst för att jag inte tyckte det var värt någonstans att åka in för att ha tre timmars äckel matte haha men aa kom in lite efter nio iallfall och har överlevt dagen! Efter skolan gick vi ner på stan och gjorde en entreprenörskapsuppgift så vi slipper göra den på måndag = ledig dag!! Hur skönt som helst.
Nu blir det långt här och gissar på att inte en kotte orkat läsa sig ända hit men ja, ska kolla på hockeyn snart iallafall. Hoppas ni haft en bra dag! Pusss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx