Raise your weapon

and it's over.

Tjenixen fan!
Det var ett tag sen nu känns det som, fast det egentligen kanske inte var det? aja... anyway..
tagit det lungt idag, städat lite granna sådär... ska nog fortsätta med detta chillade idag. Måste dock plugga lite.. ligger efter i svenskan -.- ohfuck...
åh vet ni, imorse när jag vaknade så fick jag världens överraskning.. typ. det låg en svampbob kalender i min säng och en liten lapp där det stod "Nu har du allt något att sukta efter Joline! / Nicklas =) "
alltså.... har man underbara syskon eller har man? Älskade storebror <3

nu sitter jag och emma och snackar om att börja boxas, fysatan va taggad jag är då!!! efter jul så, då jävlar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx