NÖJD?

Usch, hur kunde jag dejta det där? Att jag trodde det skulle fungera..
Det började bra men sen efter nån dag försvann all hans charm och han blekna.
Det var inte den första i år, och defenitiv inte sista. Det brukar bubbla från start
med spännande prat, romantiska möten och kyssar.
Men så tröttna jag direkt, vilken äcklig andedräkt! Hans irriterade tics, han är royalist
jag förtjänar faktiskt något bättre. Jag lovar, jag kan fixa vem jag vill!
-
Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd. För lång eller kort eller smal eller bred, jag vill hitta rätt men jag ser bara fel.
Aldrig nöjd ,jag blir aldrig nöjd. Ingen kan vara perkfekt, det kan jag förstå, men herregud jag kan få bättre än så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx