MÅNDAG

TJA BLOGGJÄVEL!
Fint skönt att vara ledig idag osv.. Fast vaknade endå klockan typ kvart över 6 eftersom att jag sov hos mitt hjärta inatt, och han skulle till skolan idag.. Men vad gör man inte, saknade ju han! Somnade iallafall om sen till typ kvart i 10. Då låg jag kvar i sängen och snackade lite med joline tills det var dags att gå till bussen, bäddade hans säng gjorde jag också. Sötis som jag är. Gick sen ner till bussen, var där 10.48 typ, och den skulle gå 09.51. Och självklart var bussjäveln för tidig så jag ''missade'' ju den.. Tur att man har världens bästa farmor som kunde hämta en iallafall!
Nu sitter jag hemma och tittar på tv. Vet inte vad som händer senare.. Det får vi se!
pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx