Home is whenever i'm with you

Godkväll kära vänner! Har nyligen kommit hem från en toppen kväll med mina fina tjejer, så skönt att få träffa dem och bara prata massa :) Snälla pappa kom och mötte mig och sen gick jag upp till mig och fick en jobbig tvångstanke att jag bara var tvungen att byta sängkläder haha så det har jag precis gjort och finns det något skönare än att ligga i en nybäddad säng? näää tveksamt. 

Ska fortsätta knapra i mig lite vindruvor och dra på ett oth-avsnitt som inte är färdigkollat och sen blir det sova så man är fit for fight för match imorgon. Kommer förmodligen få asont i benhinnorna men värt ett försök! Nu blev det långt här så ska bara säga godnatt! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx