Halloweeeeen

Tjenamors! 
Jag har nyss kommit hem från en ytterligare "halloweenfest" med min släkt på mammas sida. Det var galet mys och massa god mat! Bl.a. kött och potatis och till efterrätt cheesecake. Mumms! Sen så somnade jag i soffan hehe... Men tur att vi bor grannar!

Sen så har jag också kommit hem från Malin på dagen då vi som sagt firade halloween på kvällen/natten. Det var BÄST! Haha det började med att jag Hilda och Jennifer skulle ta oss ut med buss och Jennifer blev kissnödig så vi skulle lära henne hur man kissade ute. Men det gick ju som det gick... 

Sen när vi kom fram möttes vi av Malin och Malin som var utklädda till mumier, Joline djävul och Emma snickare. Haha sen så bara mös vi i mängder och käkade god mat. Trevligt värre!

Imorgon var det meningen att mamma skulle väcka mig för att jag skulle följa med på gudstjänst (Lucas konfimerar sig) men jag tror inte att det blir så mycket av det... Känner mig trött som en åsna så ska nog dra till stallet för att lägga mig i halmet. Hare gött! Puss! ♥
Massa kärlek till alla mina älsklingsflickor! Ni vet vilka ni är! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx