Svar på frågorna!

Vem av er får ligga mest?

Svar: haha, alla får ligga, ligga, ligga, ligga. 

Visst har jag hääftiga kläder?

Svar: Absolut!!

Visst är jag häftigast i klassen madde? <3

Svar: Det kan diskuteras... jo men det är klart gubben!

Har någon av er pojkvän eller någon kille som ni är intresserade av?

Emma: ja jag har pojkvän, visade lite bilder på oss förut i bloggen ;)
Victoria: Nej, har ingen kille och är inte intresserad av någon.
Madde: Jag har ingen kille, och för tillfället är jag inte intresserad av någon heller!
Malin O: Jag har ingen kille, är dock intresserad av en!
Jennifer: Ingen pojkvän och ingen som jag är intresserad av :)
Hilda: Jag har ingen pojkvän just nu, och om jag är intreserad av någon, de ni!
Malin L: Jag har pojvän!
Joline: Har ingen pojkvän i alla fall, men om jag har någon jag är intresserad av håller jag för mig själv ;)

Hur många av er är oskuld/inte oskuld?

Svar: Det är en lite för privat fråga tycker vi alla.

vilka är era favoritaffärer?

Emma: vero moda, H&M, bik bok
Victoria: Bikbok, H&M, Vero Moda, Vila (ja alltså som alla andra, sen så finns det massa mer braiga butiker)
Madde: Bik bok, Vero Moda, Vila, H&M
Malin O: h&m är bra!
Jennifer: Gina, H&M och vero moda
Hilda: typ, bikbok, holmlunds, H&M osv...
Malin L: H&M, vero moda och typ bikbok.
Joline: Ica? Fett mycket god mat där ju!!

kan varje tjej nämna 5 stycken killar som de tycker är snygga? (ej kändisar)

Emma: min fina pojkvän! :)
Victoria: Haha jadu, jag vet inte riktigt, men finns många som ser bra ut. :)
Madde: Jocke Ejremar, Philip Bergqvist, Markus Aspen, Nikolai Aspen och Mathias Garpenklev
Malin O: Douglas, Hampus, Viktor, Viktor & Tedde
Jennifer: Pontus Wahlqvist, Rikard Falk, Viktor Klasén, Hampus Tranblom och Viktor Mattsson.
Hilda: ja du det finns ju många snyggingar!
Malin L: bara Hampus!
Joline: bff:en pontus och bästa boooyen. sen får väl Albin L, Viktor B(hoho) och viktor mattsson inta denna lista också! några random snygga baa

vem av er är roligast, blåstast (dum blondin typ :p), tycker ni har finast hår, bäst betyg i skolan, snällast, mest spontan, tränar mest, fikar oftast?

Emma: tycker alla är lika roliga och snälla! hilda och vickan kan väl vara lite blonda ibland ;), betygen har jag inte riktigt koll på men vet att victoria och madde har bra :), det är nog olika på vem som är mest spontan i olika tillfällen, jag tror jennifer och victoria tränar mest, och alla fikar väl ganska mycket antar jag! och alla har superfint hår!
Victoria: Roliga är vi alla (garvar så tårarna rinner från topp till tå!), blåstast när vi nog alla i olika tillfällen men kan säga att jag är ganska trögfattad när det gäller skämt... Sen då har alla tjejor drömhår! Skulle bara vilja klippa av desas hår och hänga upp dem på väggen. Hahah eller njaa... Men riktigt fint hår har dem iaf! Bäst betyg vet jag inte riktigt, har inte koll på det. Men vi har ju som sagt gått i olika skolor så det går inte att jämföra. Alla tjajooorna är sneella! Spontana... Jadu... Det är vi alla! Fikar gör vi i mängder tsm + plus massa mer!
Madde: Alla är snälla, Vickan har finast hår, Hilda fikar oftast, den mest spontana är nog alla vid olika tillfällen, alla är lika blåsta! Och jag är lätt smartast.. eller?!
Malin O: Säger som jennifer, alla är lika!
Jennifer: Alla är lika! :)
Hilda: alla är lika snälla, fikar lika mycket osv! :D
Malin L: Malin är roligast, blåstast måste nog vara Hilda.. Allihopa har extremt fint hår, Madde och vickan har nog bäst betyg. Alla är huuur snälla som helst, spontana kan vi nog vara allihopa, Ingen aning om vem som tränar mest.. men jag antar att det är Vickan och Jennifer och det är lite pinsamt hur ofta vi fikar.. för det gör vi alla typ hela tiden! :)
Joline: ehm.... denna fråga vill jag inte riktigt svara på, alla e sötisar.

är alla med alla i eran klass, eller är det grupperat? och vem av er tycker ni är snällast, blondast/trögfattade, roligast, knäppast, mest utseende fixerad och den som kommer med oväntade roliga kommentarer hela tiden? (:

Svar: alla är med alla, men det finns ju några smågrupper eller vad man kan säga.

gillar victoria verkligen killar?

Svar: Nej jag är lebb... Eller? JAG ÄLSKAR PÖJKAR skoja... Jag skojade inte :) Nej men vad får dig att tro att jag, Victoria är lesbisk? :O

Skriv några top killar som ni har på en lista i huvudet?

Emma: ashton kutcher, andreas wijk, chad michael murray.
Victoria:Jadu... Kan säga att jag är dålig på kändisar.. Har ingen aning vad fölket heter!
Madde: Ashton Kutcher, Robert Pattinson, Kim Vadenhag och Zac efron.
Malin O: ashton kutcher & zac efron!!
Jennifer: Robert Pattinson, Channing Tatum och Adam Brody
Hilda: Andereas Wijk, Zac efron, Eric Saade osv...
Malin L: Det gjorde man typ i 5an..
Joline: Oskar Linnros, Daniel Adams-Ray, Herbert Munkhammar, Andreas Wijk, Ashton Kutcher :*

vem av er har minst snopp?

Svar: ja... svårt att avgöra, ganska jämnt. Vi ligger ju mellan 20 - 25 cm slak.

Victoria ser verkligen läskig ut på bilderna från Halloween festen. Från vad jag har sett så tar hon hem priset så länge hon betedde sig skrämmande också!

Svar: K.

Anser ni att eran gymnasie skola är en bra skola som har trevliga/attraktiva personer förutom ni själva?

Emma: jarå den är bra och personerna jag pratat med är iaf trevliga! :)
Victoria: JB är bääääst! "läxfri" skola... eller inte! har massa arbeten hela tiden men det lär man sig av! klart det finns trevliga personer!
Madde: Ja det är en toppenskola med assnygga människor!
Malin O: Ja! Våran skola är bra! :)
Jennifer: Ja grym skola, grymt folk!
Hilda: En skit bra skola, med as snygga människor!!
Malin L: Jag tycker att JB är en grym skola. Känner ju inte direkt alla i skolan men de man lärt känna är allt annat än otrevliga! :)
Joline: jag tycker att skolan är bra och de jag pratat med har varit trevliga iaf:p
tycker ni(förmodligen idol tittande tjejer) att Robin Stjernberg är en gooobit?

Emma: han sjunger sjukt bra, men inte min smak på utseendet.
Victoria: Håller med Malin! Han ser ut som en riktig myrslok och njaa... Han sjunger okej :)
Madde Tittar inte på idol, så vet inte vem han är!
Malin O: Han sjunger riktigt bra, men han är inte så himla snygg.. Lite söt :)
Jennifer: Till utseende vet jag inte, men världens jävla röst dock!
Hilda: han sjunger ju bra osv, men i utseende så är han är inte min typ av kille!
Malin L: Nej, han ser ut som en myrslok.. men han sjunger bra! :)
Joline: han är ju inte snygg eller så.... men han sjunger ju skitbra! ryyyysningar

eftersom att jag såg på jolines blogg, som jag har följt ett tag, att det var frågestund här. så kan jag lika gärna fråga här vad det var hon gjorde på östermalm för jättelängesen, som hon lovade på bloggen att hon skulle skriva om, men inte gjort ännu?

Svar: oj, berättade jag aldrig det? hehe sorry bror.... Jag var iaf på ett möte angående en musikvideo, som jag och en kompis sedan var med i, hehe :p

och har någon annan av er tjejer en blogg som bara ni skriver i? skulle vara kul att veta :)?

Emma: nej.
Victoria: Nej, men bara en privat med ett par vänner :)
Madde: Nej det har jag inte.
Malin O: nej.
Jennifer: ja, http://jenniferlundgrens.blogg.se
Hilda: En som jag aldrig uppdaterar...
Malin L: nej
Joline: japo, jag har en blogg som heter joolinee.blogg.se (Y)

Är alla med alla i eran klass, eller är det grupperat? och vem av er tycker ni är snällast, blondast/trögfattade, roligast, knäppast, mest utseende fixerad och den som kommer med oväntade roliga kommentarer hela tiden? (:
Svar: se ovan.

Jag offrar mej vem av killarna i klassen är snyggast?

Emma: allaihopa givetvis! ;)
Victoria: alla är fina på sitt sätt tihihi (a)
Madde: Allihopa såklart! Vi har riktiga goobitar i klassen!
Malin O: chipego!
Jennifer: Hmmm David.
Hilda: allihopa! :)
Malin L: alla är fina på sitt sätt, men mauritz och chipego.
Joline: Min BFF pontus! <33333

Vad har ni för framtidsdrömmar? :)

Emma: tjäna fett med cash och bo i hollywood med min dröm kille ;)
Victoria: bli miljonär och leva lyckligt.
Madde: Jag vill självklar arbeta som frisör och tjäna bra! Sen vill jag hitta världens bästa kille, få världens snyggaste ungjävlar!
Malin O: bli rik!
Jennifer: gifta mig rikt, skaffa 2 fina barn, och stå i salong
Hilda: bli rik!
Malin L: att bli rik och leva lyckligt.
Joline: bli stenrik.

Hur gammal är ni?

Svar: Vi alla är födda år 95 :)

Hur länge har ni bloggat?

Svar: tillsammans har vi bloggat i någon vecka.

Hur många bloggar har ni haft?

Emma: 1 för evigheter sedan.
Victoria: jag har haft 3 med den här.
Madde: Jag har haft 1 blogg.
Malin O: 3 med den här
Jennifer: 2 st.
Hilda: 3 med denna!
Malin L: ja en blogg innan denna.
Joline: jag har haft 3 med denna.

Har ni gjort eran design själv?

Svar: Ja det har vi, Victoria och Hilda har fixat den!

kan inte ni lägga ut bilder/videor/beskrivningar på hur ni fixar erat hår och sminkar er, och vilka produkter ni använder? skulle vara jättekul :)

Svar: Det kan vi jättegärna göra! vi kan visa er senare i en videoblogg eller ett inlägg.

Det vore kul att veta om någon av er är intresserad av killar eller inte om dom är singlar :)

Svar: Malin Laestander har pojkvän, Malin Olander är intresserad av någon... ;) ! vi andra är forever alone. haha skämt åsido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx