Första advent + SNÖ

Hallå där! Första advent idag och snön kom nyss till oss! Synd att det är så varmt så att den försvinner men men... Har fått sett lite snö på advent iaf!

Igår var vi bortbjudna till Fullerö och det var mys! Vi åt god mat, spelade pingis, kollade på deras nya hus som de håller på och bygger och så sminkade jag småtjejorna och fixade frisyrer. Alltså en mysig kväll.

Idag har jag inte gjort någonting alls. Skulle plugga men det blev ju inte av... Så nu har jag ju allt kvar. Kul kul... Men nu så är det bara 16 dagar kvar tills jag drar utomlands och tar jullov! Ska bli galet skönt! Får ha det i baktanke när jag försöker att jobba mig igenon alla uppgifter som ska lämnas in! 

Snart sååå! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx