bra avslut på veckan och lovet!

Har precis tryckt i mig en bit kladdkaka och en kopp te, verkligen ett bra avslut på denna vecka, och framför allt.. slut på lovet!!!!! Orkar verkligen inte med skolan imorgon. Mördar dag. kul. Men ska bli kul att träffa brudarna igen. Vissa var det ett sen man såg.
Skulle behöva sova nu om jag ska orka upp imorgon, men sov hela dagen idag så det kommer inte bli lätt att somna! Dessutom måste jag fixa min iPod och duscha. Kommer komma i säng sent idag känner jag. Det är ju dock inte så ovanligt med ändå...
Avslutar detta inlägg med en bild på mig och licious

Kommentarer
Postat av: patrik

naw :D !

2011-11-07 @ 14:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx