BaddaBAAAAM

TJOOOO!
Just nu så sitter jag och lössnär på mösaik och skypar med Hilda! Vi bara snackar och snackar och taggar inför kvällen! Treeevligt!

När jag vaknade imorse så kom jag på att vi ska ju ha läst ut en bok och ha skrivit om den. Men jag har typ inte börjat läst... Har läst ca. 20 sidor och har en hel del kvar... Orkar verkligen inte! UUUSCH! Asså det är inte det att jag hatar att läsa för det gör jag inte, jag älskar att läsa! Men inte på engelska för jag suger på det. Har väldigt dåligt självförtroende i just det ämnet... 

Naj men vi höres gott folk! Slänger in en GAMMAL bild på mig (ser ut som en gammal kärring men det får ni leva med för Hilda den skiten tvingar mig att lägga upp bilden)...
(och ja, galet najs att vi hade 92 unika besökare igår och 319 sidovisningar!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx