Älska mig som mest när jag förtjänar det minst, för då behöver jag det bäst.

Haallllllu
Helt slut tjej här, gick och la mig halv 4 sen upp igen klockan 9.. Det gick så illa att jag glömde bort stekpannan med smör i när jag skulle steka lite frulle, så den började tydligen brinna lite... tihihi..
Nu är det ju söndag och illa som det redan är, men jag har massvis av uppgifter jag ska göra, bläää!!
Första advent är det ju också!! Kan man inte få lite snö va? Iallafall från första advent till januari typ, så att man får lite julkänsla.. Nej istället ska det vara plusgrader och regn!
En sjuuukt rolig sak är at jag kanske ska åka till Spanien på jullovet, eftersom att min kompis farföräldrar eller morföräldrar (minns inte) har en lägenhet där, tänk er hur underbart det skulle vara alltså! Hoppas på det!
Kelsjukan sitter fortfarande i, men det är lite svårt att lyckas bli av med den när man bara vill vara med en person...
TACKAR FÖR MIG!
Puss! Pussa mig tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx