2 november

Tja alla blogg readers! mallan o här!
Är för tillfället hungrig som en viking. Även fast jag precis åt en billys.. Höll på att elda upp ugnen, men man e ju brandman så.. Idag vaknade jag iallafall upp hemma hos mr.x! Drog dit vid 9 tiden igår och sov där, myyyys! Så idag har jag inte gjort något speciellt.. Legat i sängen, åkt buss och fryst ihjäl typ.. Fan så kallt det är ute nu alltså! Har egentligen ingenting att berätta, tänkte bara att jag skulle testa skriva lite.. OCH DET GICK JU BRA!
Vi hörs! Puss!
ps. mitt förra inlägg var bara driv. :ppPppPpp

Kommentarer
Postat av: anonym beudrare

Hej! Jag tycker det är lite förvirande med två "malin" på bloggen. Kan ni inte skriva vem av är som det är som skriver? :) :)

kram!

2011-11-02 @ 21:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx