16-11-11

Hej på er! 
Idag vaknade jag av att mamma kom in och sjöng för mig, fan så fint det var!
Sen har dagen bara flytit på som vanligt, hälsodag i skolan idag igen.. Tjejsnack & sömn hade vi idag, var helt okej. Fick kakor och loka på tjejsnacket, så vi firade mig lite där! Tyckte jag. Slutade halv 4 som vanligt, åkte hem med malin och åt middag å tårta. mmmm.
Fick en ny tapet idag också kan jag ju berätta, en som jag har velat ha ett bra tag. Så snart får man ett nytt rum typ, måste ju trivas, bor ju typ här inne förfan...
Jaja.. Det var väl allt som hänt idag. Imorgon är det torsdag vilket innebär 3 timmars mattelektion.. Tack som fan att vi får använda datorer på lektionerna! Och efter lunch har vi frisör i 3 timmar, kultkult! Efter skolan drar jag och Malin in till norrtälje och solar, och efter det åker jag hem till mitt hjärta och sover där! ♥
Det var allt jag hade att skriva för idag, vi hörs! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx