15 NOVEMBER

God kväll.
Har precis käkat middag, kom hem för typ en halvtimme sen. Dagen var inte så najs som jag trodde att den skulle vara, vi fick inte välja vad vi ville göra för aktiviteter, för alla bra var typ fulla och frukosten var äcklig. Fast det är ju bättre det än att ha vanliga lektioner! Som Hilda redan har skrivit.. Men jaja..
Träffade mitt hjärta på bussen hem, kul att se han, även fast vi sågs senast igår.. :)
Just nu ligger jag i sängen och ska snart gå och duscha, måste ju vara fin imorgon på min dag, som jag får fira i skolan med världens bästa tjejer! Sen följer Malin med mig hem och äter middag och tårta här, snuttan!♥
Har inget mer att säga, så vi höreeeeees!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx