Verkar som om John blund vägrar att ge ut lite sömn inatt...

Ja som rubriken säger kan jag inte sova! Men men... Snart så är natten över! Imorgon/idag ska jag vara snäll att städa huset åt mamma och sen också baka julgodis. Ska försöka med detta när hon jobbar så att hon får en överraskning när hon kommer hem! VISST ÄR JAG SNÄLL??? :))) Såklart ska jag lyssna på julmusik också så att man får lite julstämning nu när man har kommit hem från palmer, sol och värme!

Just nu sitter jag och kollar igenom bilderna från Gran Canaria men tyvärr så är jag lite slö och orkar inte lägga ut några här eller på facebook. Det får bli senare! Här får ni en bild så länge!
Knasig bild på mig men men... Jag bjuder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx