Vad vi har gjort idag..!

Hej! Idag har vi färgat varandras hår heeeeela dagen lång, jag och Jennifer färgade varandras hår, Jennifer fixade utväxten och la i en mörkare lite röd aktig nyans..! blev super snyggt på henne! Jag färgade mitt hår ljusbrunt, dock blev de inte riktigt som det skulle då jag hade väldigt ljusa nästan vita slingor innan i mitt hår, så de såg helt G R Å T T  ut i salogen eftersom att vi har så vitt ljust där inne, höll på att börja stört böla där ett tag haha... De var som tur var inte grått när jag såg det i vanligt ljus, utan de vart mer brunt med lite röda skiftningar i, mörkblont aktigt haha svårt att förklara! Helnöjd ändå, eftersom att färgen kommer bli finare för varje gång jag tvättar håret! och sen en guld / lite röd toning nästa gång så kommer det nog bli precis som jag tänkt mig! 

Efter skolan drog jag ner på stan och mötte otroligt saknade Moa, vi fikade på Espresso house, och pratade i någon timme, sen kikade vi i lite affärer osv, planerade nyår också, kommer nog bli hur nice som helst om allt går enligt planerna! känns som vi inte träffats på år vilket vi typ inte har heller, så det var kul i alla fall! Här kommer lite bilder från dagen... Puss!


Jennifer före!


Jennifer efter!


Jag före.... 



Jag efter! (dålig bild, jag vet. Visar en bättre sen någon gång)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx