tur att jag känner mig själv i alla fall...

satt igår och tänkte vad jag skulle göra idag, på min lediga dag, och sa "men går upp vid 10 kanske... gör klart svenska uppgiften sen har jag massa tid på mig att göra vad jag vill! asbra"
sen tänkte jag efter ett tag och sa "....eller nej, kommer sova så länge jag vill, tills jag vaknar av mig själv liksom... vilket är runt ett, sen kommer jag chilla järnet, sen kommer klockan hunnit bli 4-5 och DÅ kommer jag försöka börja med svenskan.."
och ja, precis så slutad det! har preciiiiis börjar med uppgiften och det går inte fort fram kan jag lova... usch å fy!
-
Juste, måste bara tillägga en sak...
Denna header... alla tjejor ser så glada och fina ut på den, så kommer jag, bitter och jävlig! Men icke då, är inte så hård som jag ser ut på bilden, lovar, är en riktig mjukis :) hahahaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx