Tjeenamors!

Just nu sitter jag hos madde med emma och vi gör inte så mycket. Hilda har nyss åkt hem och jag och emma ska väl också dra oss vidare to tha homeeee.... Kan säga ett helgen har fått en kanon början med trevligt sällskap, massa godis, läsk och chips/ostbågar. 

Det vi har gjort är att först mysa, snacka i mängder och goffat i oss en massa. Efter det åkte vi vidare till östervåla och träffade maddes kompisar där vi kollade på idol tsm, trevligt trevligt!

Sedan åkte vi hem och såg på filmen där dem sätter ihop människor i varann så att dem blir som en mänsklig tusenfoting. Den var väl ganska så sjuk kan jag säga, men nu så har jag sett den iaf.

Ni får ha det gött! Nu ska vi mysa vidare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx