TATTTTUUUU

Hallluu
Sitter och diskuterar med mamma att jag vill tatuera mig när jag fyller 17, som en present.. Jaha det var ju tydligen uteslutet! Men det ska jag nog fixa.. Här är tatueringarna jag vill göra!
Jag vill ha den här under högra bröstet och det ska stå:
"Amor Vincit Omnia" som betyder Kärlek övervinner allt
eller
"Life is what you make of it"
Sen vill jag ha den andra i den här stilen på vänstra sidan, och det ska stå:
"Att gör misstag är mänskligt, att förlåta är gudomligt"
"Gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora."
"The best way to not get your heart broken, is pretending you don't have one.
Pusss och kram
Önskar er alla en god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx