Shopping på listan!

Idag efter skolan drog jag, Hilda och Jennifer ner på stan för att ta oss en shoppingrunda. Efter det så åkte jag vidare till gränby för att möta upp mamma och då fortsatte också pengarna med att rinna iväg! Köpte en orange t-shirt med dragkedga i ryggen, ett spetslinne, två böcker och toffsar som ska tas med till Gran Canaria! Sedan köpte jag även klart alla julklappar! Sköööönt! OCH I ÖVERMORGON SITTER JAG PÅ FLYGET!!! Tar jullov imorgon! Tiden går gaaaalet fort!

Nu ska jag ta och packa klart väskan och städa på rummet! Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: matilda

snyggt spetslinne!



sv: tack detsamma! superfin blogg :)



vem ska jag kommentera till när jag kommenterar blir helt förvirrad haha

2011-12-12 @ 20:59:24
URL: http://matildafw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx