"Man kan ta en kille från Rosengård, men man kan inte ta Rosengård från en kille"

Godmorgon allesammans! 
Som vanligt har jag sovit bort dagen typ, vaknade för ett tag sedan, så har bara hunnit placerat mig i soffan med en tjock, lurvig pläd med lite lussebullsfrukost.
-
Dagens planer är väl att slå lite på boxningssäcken min käre far gav mig i julklapp, kanske köra ett helt gympass eller något, haha, får se hur det står till med orken!
Sen ska jag nog fortsätta läsa "Jag är Zlatan" som jag började på igår. Ser fram emot de kommande kapitlerna. Första gången jag läser en bok.. FRIVILLIGT!




Kommentarer
Postat av: carolina - {tävlingar i bloggen]

Har ni firat klart er jul nu? :)

2011-12-26 @ 15:05:21
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx