jullov, vinterjacksdebut och paketinslagning

Börjat blitt rätt tomt på inlägg här från allas sida tycker jag , så fyller upp med lite ointressant nattbabbel!
Är sjukt stolt över mig själv som lyckade pallra mig upp och ta mig till skolan trots att jag visste att dagen skulle vara sjukt ovärd. Var i skolan i ca. en timme, såg nån liten julfilm nån lärare hade gjort, var nån julfrågesport och lyssnade lite på rektor Omars talande, sedan blev det "fika" i klassrummet. Efter skolan drog jag och emma till Gränby för julklappshandling (ute i tid osv.. hehe) Blev klar med allt, så det känns asskönt. Nu är jag redo för julafton!
Hade även vinterjackdebut idag, fett stolt över det, på riktigt! Hatar vinterjackor och det ska mycket till för att den ska åka på.. men imorse skulle jag vänta på bussen i rimpan 20 min å orkade inte frysa satteee jaaa..
Nu har jag precis slagit in alla julklappar, nu sitter jag och käkar chips och dricker coke. *mår*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx