it's the most beautiful time of the year

lights fill the streets, spreading so much cheer!

nu är det officiellt julafton, och jag ska snart krypa ner i min bedd, ska bara måla klart mina naglar, dom ska bli juliga och fina! hoho!
-
Vakande upp imorse med en broder bredvid mig (en broder från en annan moder alltså..) så chillade med henne hela dagen ba , låg och skedade i soffan och sjöng jullåtar i falsett, standard!
såhär på kvällskvisten blev det julgodisbakanede med storesis.
Skriver mer imorgon när jag har något mer att komma med, bjuder på lite bilder sålänge
-
(mange) bjuder på den!
jopplan@instagram btw, ifall någon känner för att rape'a en follow-knapp ;)

Kommentarer
Postat av: -e

mums med mashmallows!

2011-12-26 @ 10:44:26
URL: http://tankarochkanslor.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx