I hjärtat finns inga rynkor!

Hej alla pussgurkor!
Kör på en lista, för första gången..
1. Hur gammal är du om fem år? 21 år
2. Vem var den sista du träffade? Sis
3. Hur lång är du? Sorgligt nog 160.7 cm..
4. Vilken var den senaste film du sett? Breaking Dawn
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "<3" Till Hanna Helmersson
7. Var är dagens planer? Sova sova säng säng säng!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? det beror på, är det någon jag verkligen gillar så föredrar jag att ringa, annars sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Sen i måndags
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? Larmet ringde 11.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Nope
14. Vilken är din favoritplats? I famnen på världens bästa person
15. Vilken plats föredrar du minst? Kyrkan när det är begravning!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Färdigutbildad frisör som jobbar på en salong, världens finaste kille och självklart barn!
17. Vad skrämde dig som barn? Spöken under sängen
18. Vem fick dig att skratta senast? Måste nog varit.. syrran?
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Inte fan vet jag?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar såklart!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan?
22. Hur många kuddar har du i sängen? tre
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, Uppland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nope
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota hemma, strumpor borta
26. Är du social? Jofan!
27. Vilken är din favoritglass? Choklad!!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? SPENDERA! och spara lite..
29. Tycker du om Kinamat? Love it
30. Tycker du om kaffe? Nej usch nej!
31. Vad dricker du till frukost? Oboy Brukar ligga lite på mage, sen på höger sida tror jag?
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? LOVE IT!! Det är typ det bästa som finns.
35. Är du en beroendemänniska? Nej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? jajamen.
37. Vill du ha barn? Ja i framtiden, nu vill jag bara leva livet
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och Spanska
40. Föredrar du havet eller en pool? det beror på, havet om man är utomlands, pool hemma!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor!
42. Äger du dyra smycken? Guldhalsband
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Varma mackor
45. Vem är den roligaste människan du känner? Måste nog vara mina vänner, svårt att säga en!
46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett på min högerarm som jag haft så länge jag kan minnas.
47. Vad har du för ringsignal? den vanliga för Iphone
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Det vet jag inte?
49. Flirtar du mycket? haha det kan jag nog göra..
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Från rummet!
51. Kan du byta olja på bilen? Nej det har man väl ändå män till att göra?
52. Har du fått fortkörningsböter? har inte ens körkort då
53. Vilken var den senaste bok du läste? Pojken som kallades det
54. Läser du dagstidningen? Nej inte varje dag
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nepp!
56. Dansar du i bilen? Shufflar lugnt!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslista
59. När var du i kyrkan senast? Konfirmationen
60. Vilka personer utmanar du? Kör alla som vill!
Om dig
Namn: Madelene Franzén
Ålder: 16 bast
Smeknamn: Frasse, Madde och Mads
Syskon: En bror och en syster
Sysselsättning: Facebook..., vänner, fekke?
Bra egenskaper: Får andra att se bra ut genom att ställa mig bredvid dem. 
Dåliga egenskaper: Kan vara lite mentalt retard
Linje/klass: Frisör på John Bauer
Hårfärg: Mörkbrun
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: Allt från 34-36, beror på skorna.

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Mjukiskläder!
Vad använder du just nu för skor: Just nu är jag barfota, annars är det väl tygskor?
Favoritfärg på kläder: Älskar alla olika färger, kan inte välja favorit!

Senaste person som
Sov i din säng:
Martin Granetoft, Ashton Kutcher, Zac Efron, Hugo Rosas och Robert Pattinson.
Du pratade med: Mami<3
Du delade en drink med: ohh.. ska man minnas sånt..?
Du gick på bio med: Kan det vara.. Malin Laestander?
Du gick på stan med: Hilda och Jennifer!
Skällde på dig: Oj, säkert mamma eller pappa?

Senaste
Låt du hörde:
Svalkar vinden - Den svenska björnstammen
Film du såg: Breaking dawn
Mat du åt: Entrecote och potatisgratäng, var en jävla glassare idag!
Kram: Mamma
Puss: Jaa.. en kille!
Fest: Haha, jaa.. någon för nån vecka sen tror jag?
Känslan: Ont, kissade och har urinvägsinfektion..
Ilska: Blev arg i skolan, så sparkade foten i väggen och började blöda..
Resa: Turkiet i sommras
Glädje: Nyss när mamma kom hem från Spanien
Dröm: Minnstyvärr inte..
Boken du läste: Pojken som kallades det
Personen du träffade: La familia
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Hanna Helmersson
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig käkat det! Blä för korv..
Gången du var utomhus: Idag när vi var vid vårat hus och storrensade inför renoveringen.
Gången du sov: 15 timmar sen eller så?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag då!
Saken du köpte:
En tröja från Vero Moda!

Min mamma är bäst som kommer hem med godis till mig! Puss på na!!



Puss påre fan, pussfan, fan vad det pussas här!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx