För att jag har så förbannat tråkigt.

Så gör jag en liten lista..


VEM

Vem är i rummet med dig? Pappa tror jag.
Vem fick du senaste sms av? Hampus!
Vem tänker du på nu? Hampus, som alltid typ! 
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma.
Vems hus var du senast i? Mitt eget, annars.. skolan? haha.
Vem önskar du var med dig nu? Haaaaampuuus!
Vem är din favoritsläkting? Älskar allihopa, men Julia.. min lilla kusin har ngt extra!

 

VAR

Var är din mobiltelefon? Precis bredvid mig!
Var handlar du mest? Bra fråga.. 
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Har min Zippis på mig, som är beställd från http://ziperall.se/
Var åkte du senast bil? Minns inte.

 

VAD

Vad åt du senast? Ben and Jerry's <3
Vad drack du senast? Julmust!
Vad är det för färg på dina byxor? Min zippis är blårandig.
Vad är den närmaste saken som är blå? typ.. jag?
Vad har du på fötterna? tår :)
Vad är din favorit färg? Gillar i princip alla färger! 
Vilken film såg du senast? Serie.. One Tree Hill <3
Vad hör du just nu? När jag knapprar på tangentbordet!

 

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? ÄÄ, nej aldrig? Jo klart jag har.
Hånglat på en bio? Hihi, ja! :)
Hånglat i skogen? Yeees!
Tyckt att din kusin är het? Nej, är dock äldst av mina kusiner.. men allihopa är sööötisar!
Sovit naken? Ofcourse!
Kört över hastighetengränsen? Nej.
Målat om ditt rum? ja!
Dansat framför en spegel? Haha, ja det är klart!
Fått hicka? Men ja?
Dumpat någon? Hehe.. ja
Stulit pengar från en kompis? Skulle jag aldrig göra.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nope.
Varit i slagsmål? Med min syster.. ni skulle bara veta, dock så är det allltid jag som vinner.
Smugit ur ditt hus? Tror inte det, elr bara om jag ska typ möta ngn och inte vill väcka hela huset! :)
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Tror faktiskt inte det.. :s elr någongång kanske.. men jag minns det iaf inte.
Hånglat med en främling? Nej.
Älskar eller saknar någon nu? Mer än någonsin förut.



Kommentarer
Postat av: Kristina Laestander

Är du säker på att det är pappa och inte Harald? ;)

2011-12-04 @ 09:45:06
Postat av: Malin.

Lägg av!!!

2011-12-04 @ 13:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx