2p till sverige!

Ni som inte bryr er ett skit om JVM: hoppa över dessa första rader!
Och till er som bryr er man kanske inte såg matchen mellan Schweiz-Svergi så vann sverige med 3-4 på straffar! Så det blev 2 poäng till svergie. Jävligt nervig match men ack så skönt med seger! 
Kikade med syrran min, som hellre ville att det skulle bli slagsmål än mål, "Fan, det är hockey, inte boxning.." sa ja, men.. hon ville fortfarande ha fight! haha!
-
Just nu sitter jag och natthumor:ar mig med indy på facebook, men snart ska man väl ta och krypa till kojs, för imorgon kommer innsan hit och jag ska förmodligen klippa henne :) Tur hon har som har en vän som jag ;)



Kommentarer
Postat av: Miss Sunshine

Oh vad sent du va uppe, då sov jag för länge sen xD

2011-12-29 @ 11:22:29
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/
Postat av: Daniella

Svar: haha jovisst, ska börja med fler tips =) allt bra? :D kram

2011-12-29 @ 15:23:06
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx