2a December

Haha vilken jävla dag..
Den började med att jag trodde jag skulle dö, klockan 00.35 vaknade jag av att jag hade så ont i magen så jag knappt kunde andas.. En timme senare låg jag i en säng på akuten med en spruta i armen.. Runt halv 4 åkte jag hem igen, då mådde jag bra igen! Askonstigt, har aldrig haft så ont förut, har inte heller någon aning om vad det var.. Dom på sjukhuset trodde jag hade ätit för lite, men vafan.. Ibland äter jag ingenting om dagarna, och jag mår bra endå.. Jaja! Skippade iallafall skolan idag, med tanke på tiden då jag kom hem.. Skulle fått sova 2 timmar annars lixom..
.
Vaknade runt 11 tiden, åt lite frukost, och sen har jag bara suttit vid datorn.. Har haft hur tråkigt som helst, så tråkigt så att jag gick med i en tävling på idols facebook sida där man kunde vinna två biljetter till idol i göteborg ikväll.. Och självklart så vinner man dom.. Haha.. Bra att man kan komma dit också (y) Hade lätt åkt om inte flygbiljetterna kostade 2200 kr.. Klockan 14.01 ringde iallafall emil elton till min mobil och sa att jag hade vunnit och att vi skulle ses ikväll, visst sa jag och la på.. Sa ju hejdå också förståss.. Så det var ju lite segt.. Ska endå in nästa vecka på finalen med mallan, haha.. herregud!
Ikväll ska jag troligtsvis va med emma, antar att vi ska kolla på idol då.. på teven.............
Och imorgon kommer douglas hit och sover med mig :)
.
Så, nu vet ni det!
HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggerfy Splinx